۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۳۰

مازیار جمشیدخانی در گفتگو با مهر:

تکلیف تیم ملی سوارکاری را روشن کنند/ عملکردم در آذربایجان خوب بود

تکلیف تیم ملی سوارکاری را روشن کنند/ عملکردم در آذربایجان خوب بود

ملی‌پوش سوارکاری ایران که در مسابقات بین‌المللی جمهوری آذربایجان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت با انتقاد از بلاتکلیفی تیم ملی تاکید کرد: ما نمی‌دانیم چه شرایطی را برای بازی‌های آسیایی داریم و باید زودتر تکلیف را روشن کنند.

مازیار جمشیدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حضورش در مسابقات بین‌المللی آذربایجان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که داشتیم به نظرم بیش از حد انتظار ظاهر شدم. من در چهار رده مختلف شرکت کردم که مسابقات آن شش روز به طول انجامید و از نتایجی که کسب کردم راضی هستم.

وی افزود: در مانع 145 روز اول سوم شدم. در گلدن تور 145 نیز همین مقام را کسب کردم. در رقابتهای گلدن گرندپری 150 هم دو با دو اسب شرکت کردم که چهارم و دهم شدم. در روز آخر مسابقات نیز در بخش سیلور گرندپری 135 دوم شدم و رقابتهای گلدن تور روز پایانی را با یک اسب سوم شدم و با اسبی دیگر در رده هشتم قرار گرفتم.

این ملی‌پوش کشورمان در خصوص قرنطینه اسب‌ها پس از بازگشت از مسابقات آذربایجان گفت: متاسفانه اسب‌ها در قرنطینه هستند که در این شرایط تمرین خاصی نمی‌توان انجام داد. با این وضعیت عضلات اسب‌ها ضعیف می‌شوند در حالی که ما باید خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم.

جمشیدخانی درباره حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون خاطرنشان کرد: من در تیم منتخبی که برای بازی‌های آسیایی در نظر گرفته‌اند حضور دارم ولی مشکل این است که ما کاملا بلاتکلیف هستیم. نمی‌دانیم که با اسب‌های شخصی باید به کره برویم یا اسب‌های اروپایی. ما نمی‌دانیم که چه شرایطی داریم و باید زودتر تکلیف را مشخص کنند.

وی افزود: ابتدا گفتند که از اروپا اسب بیاوریم ولی بعدا عنوان شد که می توانیم از اسب‌های شخصی هم استفاده کنیم اما فقط در حد حرف بوده است. ما کاملا بلاتکلیف هستیم در حالی که باید در اردو و تمرین باشیم.

 

 

کد خبر 2295456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha